Sif

הלכה א
חתימת ברכת השיבה. ובו סעיף אחד:
השיבה שופטנו חותם בה מלך אוהב צדקה ומשפט ומר"ה ועד יום הכפורים חותם המלך המשפט: הגה מיהו אם אמר מלך אוהב צדקה ומשפט אין צריך לחזור ולא אמרו שיחזור אלא במקום שכל השנה אומרים האל אוהב צדקה ומשפט [הר"י ספ"ק דברכות וטור והגהות ומנהגים] וע"ל סי' תקפ"ב:
משנה ברורה
1.
<b>The Conclusion of the "Hashiva" ["Restore"] Blessing. Containing 1 S'if:</b><br>[The blessing of] "Hashiva Shofteinu" ["Restore our judges"] - one concludes it with [the words] "Melekh Ohev Tzedaka u'Mishpat" ["King, Lover of righteousness and justice"]. And between Rosh Hashana and Yom Kippur, one concludes with [the words] "Ha-Melekh Ha-Mishpat" ["The King of Justice"]. <small>Gloss: However, if one said "Melekh Ohev Tzedaka u'Mishpat", one does not have to go back. And they only said that one needs to go back, in a place where they say "Ha'keil Oheiv Tzedaka u'Mishpat" ["The God, Lover of righteousness and justice"] during the entire year. (The R"i in the end of first chapter of Tractate Berachot, and the Tur and Hagahot Maimoni) And see below in Siman 582</small>
Mishnah Berurah

אורח חיים משנה ברורה א פרק קיח
Orach Chaim Mishnah Berurah 1 Chapter 118