Sif

הלכה א
שכותבין טופסי שטרות. ובו סעיף אחד:
סופר שבא לכתוב טופסי שטרות כדי שיהיו מצויים אצלו הרשות בידו ויכול לכתוב הכל שם הלוה והמלוה והמעות רק שיניח מקום הזמן שלא יהיה מוקדם אבל שטר שנכתב על הלואה אחת ונפרע אינו יכול לחזור וללות בו אפילו אם הכל ביום א' שאינו מוקדם שכיון שנמחל שעבודו אינו חוזר ולוה בו ואם פרע מקצת חובו אינו חוזר ולוה בו באותו שטר אותו מקצת דהוי נמחל שעבודו לאותו מקצת: הגה ויש מי שאומר הא דנמחל שיעבודו היינו הקנין הראשון ולכן אם חזר וקבל קנין יכול לחזור וללות בו (מרדכי פ' כל הגט) ואפי' לא חזר והקנה לו רק שחזר ומסרו לו בפני עדים למ"ד עידי מסירה עיקר אפי' בשטרות (מרדכי פרק הכותב) (וע' לקמן סי' נ"א):
משנה ברורה
1.
<b>That We Write the Outline of Documents, 1 Seif:</b> If a scribe desires to write outlines of documents so that they will be accessible to him, he may do so. He can write everything that is contained in the document: the names of the borrower and lender and the description of the money. He must leave the place for the date blank so that the document will not be predated. With respect to a document that was written for one loan and was paid back, however, one cannot re-borrow with it even if it was all on the same day and was therefore not predated because once the lien is waived one cannot re-borrow with the document. If the borrower paid back a portion of the loan, he cannot use the same document to re-borrow that portion because that lien on that portion was already waived. <i>RAMA: There are those that say that concept of the lien being waived only applies for the original kinyan. Thus, if the borrower made a second kinyan, he may re-borrow with the document. (Mordechai, Perek 'Kol HaGet') This applies even if they did not actually make a kinyan but the borrower simply gave the document to the lender in front of witnesses according to the view that the witnesses of transfer are primary even with respect to ordinary documents. (Mordechai Perek 'HaKotev') (See later Siman 51.</i>
Mishnah Berurah

חושן משפט חושן משפט א פרק מח
Choshen Mishpat Choshen Mishpat 1 Chapter 48